גן בוטני עין גדי

סיורים וסדנאות

סדנאות והרצאות

סדנת שיבורי
שיבורי היא אומנות יפנית של צביעת בדים בטכניקות שונות. בעבר נהגו לצבוע את הבדים בצבע האינדיגו המפורסם, אותו היו מפיקים מהצמח “ניל מכסיף”, שיש לו קשר קדום לעין גדי. יונית שמיר, אמנית מעין גדי חקרה את מקורות הצמח בעין גדי, התמחתה באומנות השיבורי ויצרה מגוון סדנאות שיאפשרו גם לכם להתנסות באומנות השיבורי. לפרטים נוספים לחצו כאן

שיעור פילאטיס
הספורט נהיה קל יותר כאשר מבצעים אותו מתחת לעץ פיקוס ענקי, מוקפים בצמחייה עשירה ויפיפייה. השיעור יכול להיות כאימון אישי או כסדנא קבוצתית והוא יכול להתקיים על אחד הדשאים המטופחים בגן הבוטני, או בסטודיו. את שיעורי הפילאטיס מעבירה בר חומרי.

הרצאות על ים המלח וסביבתו
בעשורים האחרונים נמצא מפלס ים המלח בירידה מתמדת, שהתוצאות שלה הרסניות לטבע. גונדי שחל, מדריכת טיולים מוסמכת ופעילה סביבתית, מקיימת הרצאות שונות על המיוחדות של אזור ים המלח, ירידת המפלס – הסיבות לה, המחיר הסביבתי והפתרונות המוצעים. ההרצאות מתקיימות בעברית, אנגלית וגרמנית וניתן לשלב אותן עם מצגת.

אתנחתא מוזיקלית
השילוב של הנוף היפיפה עם מוזיקה מעולה, מצמיח את החוויה שלכם לרמה אחרת. הופעה קצרה של כחצי שעה של זמרת בליווי נגן גיטרה, עם שירים בגוונים של טבע ואהבה. ניתן לשלב את ההופעה במהלך הסיור, כאתנחתא קלה, או בסיומו וניתן גם לשדרג עם קפה ועוגה.

סיורים

סיור עצמאי
ניתן לסייר בגן באופן עצמאי בעזרת מפה ושילוט ברחבי הגן. המפה קיימת בשפות עברית, אנגלית ורוסית ובה מידע על הקמת הגן, הצמחים השונים בו, המסלולים השונים ועוד. ניתן לרכוש את המפה בדלפק הקבלה במלון.

סיור בערוגות הבושם
חלקה מיוחדת בגן ובה גדלים צמחי תבלין, מרפא ובושם שגדלו בעין גדי הקדומה לפני כ – 2,000 שנה, ביניהם צמח שזוהה בשנים האחרונות כצמח האפרסמון הקדום המסתורי. החלקה צופה אל נאת עין גדי ובה שרידי הכפר הקדום, ובכך קושרת אותנו היישר אל תושביה הקדומים של עין גדי. ניתן לסייר בחלקה זו באופן עצמאי או בסיור מודרך.

סיור מודרך
בתיאום מראש ניתן לסייר בגן יחד עם מדריך מקומי. המדריכים שלנו יגלו לכם את הפינות הנסתרות בגן, יספרו לכם סיפורים מרתקים על הקמת הגן ועל הצמחים המיוחדים בו. הסירים מתקיימים בעברית ובאנגלית.

לפרטים ותיאום צרו איתנו קשר

Botanic.Garden@ein-gedi.co.il | 054-700-9082