מדיניות פרטיות אתר מלון עין גדי
1. מבוא
1.1. עין גדי תיירות שותפות בע"מ, ח.פ. 55-001842-8 ("השותפות") הינה הבעלים של אתר: https://ngedi.co.il/ ("האתר") והינה מנהלת ומפעילה את מלון עין גדי הפועל תחת המותג "מלון עין גדי" ("המלון").
1.2. מטרת מדיניות פרטיות זו היא לפרט וליידע את הלקוח כיצד השותפות פועלת בכל הקשור למידע שנמסר לה על ידי לקוחותיה במסגרת השימוש באתר (ככל שנדרש למסור מידע באתר) ("השימוש באתר") ו/או בעת שהייה במלון ו/או בביקור במלון ו/או בקבלת איזה משירותי המלון ("השירותים"), וכן לסקור את אופן הניהול, האיסוף, האחסון והשימוש במידע שהלקוחות מספקים למלון במסגרת השימוש באתר ובשירותים, לרבות המידע שנאסף אגב השימוש בהם, לרבות מסירת מידע לגורמים שלישים כמפורט להלן ("הלקוחות" ו/או "הלקוח"). שותפות רואה חשיבות רבה בשמירה על פרטיות הלקוחות ועושה מאמצים להגן ולשמור כיאות על המידע של הלקוחות שלה ועל פרטיותם.
1.3. בנוסף, שותפות תפרט במדיניות פרטיות זו את זכויות הלקוחות בנוגע למידע שהשותפות אוספת אודותיהם ואת זכאותם של הלקוחות ביחס למידע שנמסר על ידם. השותפות מאמינה כי ללקוחות יש את הזכות להכיר את המדיניות ואת הנהלים של השותפות בנוגע לאיסוף ושימוש במידע המתקבל מהם ונאסף עליהם אגב השימוש באתר ו/או בשירותים על ידם.
1.4. השימוש באתר ו/או בשירותים הינו בכפוף לתנאי השימוש ו/או התקנון כמפורט באתר ולמדיניות פרטיות זו, מדיניות פרטיות זו מהווה תוספת לכל הסכם אחר כתוב ו/או משתמע שבין הלקוח ובין שותפות, והאמור בה בא להוסיף עליהם מבלי לגרוע, ומהווה חלק בלתי נפרד מהם.
1.5. בעצם השימוש באתר ו/או בקבלת שירותים מהמלון ניתנת הסכמת הלקוח לתנאי מדיניות פרטיות זו.
1.6. לא חלה על הלקוח כל חובה חוקית למסור את המידע במסגרת השימוש באתר ו/או בשירותים ומסירת המידע תלויה ברוצנו ובהסכמתו המלאה והחופשית של הלקוח והוא רשאי לבקש מהשותפות למחוק ו/או לתקן את המידע שברשותה בכל עת, והכל בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 2.4 להלן.
1.7. בכפוף לכל דין, השותפות רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ללא חובת הודעה מוקדמת, באמצעות עדכון מדיניות הפרטיות המפורסמת באתר. לפיכך, מומלץ ללקוחות המלון לעיין מעת לעת במדיניות הפרטיות המפורסמת באתר, על מנת להתעדכן בשינויים הנערכים בה.
1.8. מקום בו ההתייחסות במדיניות פרטיות זו היא בלשון יחיד או לשון זכר, הרי שהדבר נעשה לצורך הנוחות והכוונה היא לכל הלקוחות באתר .
2. המידע שנאסף
2.1. בעת השימוש באתר ו/או השירותים, השותפות עשויה לאסוף מהלקוח מס' סוגי מידע כמפורט להלן לרבות באמצעות פלטפורמות חיצוניות (כהגדרת מונח זה להלן) ולטובת קבלת השירותים המוצעים באתר או במלון ("המידע"):
2.1.1. מידע אישי – פרטים מזהים כגון שם פרטי ושם משפחה, פרטי קשר (מספר נייד ודואר אלקטרוני), כתובת מגורים, גיל, מין, העדפות תזונתיות, עותק של תעודת זהות/דרכון, מס' רכב (ככל ונדרש לחניה) וכיו"ב (דהיינו, מידע שניתן להשתמש בו על מנת ליצור קשר עם הלקוח ו/או לספק לו את השירותים באופן מיטבי); המידע כאמור נמסר ע"י הלקוח ביודעין, בהסכמה מלאה (קרי, לאחר מילוי אקטיבי על ידי הלקוח) לטובת קבלת השירותים ו/או קבלת מידע.
2.1.2. ביחס לביצוע הזמנות ושהייה/ביקור במלון- בנוסף למידע האישי כאמור, מידע לטובת ביצוע הזמנת שירותים מהמלון, למשל, תאריכי שהייה במלון, העדפות אישיות כלליות ביחס לשהות במלון, עלות ההזמנה, מידע אודות השירותים שהלקוח השתמש במלון (למשל, מידע אודות שימוש באיזה ממתקני המלון), צילומים ממצלמות האבטחה של המלון וכיו"ב.
ביחס למועדון הלקוחות – בנוסף למידע האישי כאמור, מידע לטובת רישום למועדון הלקוחות של השותפות (למשל, תאריך לידה או יום נישואין או "יום מיוחד" (כהגדרת מונח זה בתקנון מועדון הלקוחות) לטובת מתן הטבות משתנות מעת לעת בהתאם לתקנון מועדון הלקוחות, היסטורית הזמנות, הטבות שמומשו וכיו"ב).
2.1.3. "פרטי אמצעי תשלום"- פרטי חשבון בנק, פרטי כרטיס אשראי. תשלום בכרטיס אשראי נעשה באמצעות ספק סליקה חיצוני והשותפות אינה שומרת את פרטי הכרטיס במאגרי המידע שלה.
2.1.4. "מידע לא אישי" – מידע סטטיסטי ואגרגטיביים מצטבר, שלא ניתן באמצעותו לזהות או ליצור קשר עם הלקוח ואינו נחשב למידע אישי, לרבות מידע על הביקורים והשימוש של לקוחות בשירותי/מתקני המלון ו/או באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים באתר וכיו"ב.
2.1.5. ככל שהלקוח ימסור לשותפות מידע אישי הנוגע לצדדים שלישיים, על הלקוח לקבל את הסכמתם לכך והאחריות בעניין זה מוטלת על הלקוח בלבד.
(מידע אישי ומידע לא אישי ביחד להלן – "המידע")
2.2. תשומת הלב לכך כי ייתכן והמידע אשר נמסר במסגרת השימוש באתר ו/או השירותים, נמסר בפועל לצד שלישי במהלך שימוש בפלטפורמות חיצוניות (כהגדרת המונח להלן) המוטמעות באתר, כך שבפועל המידע נשמר באמצעות אותן פלטפורמות חיצוניות ומצוי בידי השותפות ובידי הפלטפורמה החיצונית הרלוונטית, בכפוף ובהתאם גם למדיניות הפרטיות שלהן.
2.3. הלקוח מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל מידע שימסור ויעדכן במסגרת השימוש באתר ו/או השירותים, הנו נכון אמין ומדויק וכי הינו מוסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה כדין ובמפורש למסור מידע זה עבור אחר.
2.4. במידה והלקוח אינו מעוניין למסור למלון (ו/או לפלטפורמה חיצונית) מידע, או שאינו מסכים לשימושים המתוארים בהצהרת פרטיות זו, לא חלה עליו חובה חוקית לעשות זאת. עם זאת, מאחר שרוב המידע שהשותפות אוספת בין אם בעצמה ובין אם באמצעות פלטפורמה חיצונית לצורך אספקת השירותים המוצעים באתר ו/או במלון, יתכן שבמידה והלקוח יבחר שלא למסור למלון מידע, או לא יסכים לשימושים המתוארים בהצהרת פרטיות זו, הוא לא יוכל לקבל מהשותפות את השירותים המפורטים בתנאי השימוש בכלל, או באופן חלקי. ייתכן ובמקרים מסוימים לקוח יוכל לבחור איזה מידע הוא מוסר, ומה השימושים האפשריים בו, ובמקרה כזה השותפות תציין מה ההשפעה על השירות שהוא מקבל, אם בכלל.
3. אופן איסוף המידע
3.1. השותפות עשויה לאסוף מידע אודות הלקוח בעת השימוש באתר ו/או השירותים לטובת קבלת השירותים המוצעים באתר ו/או במלון, בין היתר:
3.1.1. מידע שהלקוח יספק לשותפות – הלקוח יספק לשותפות (ישירות או באמצעות צדדים שלישיים) מידע אודותיו, בין היתר – השם המלא, כתובת הדוא"ל, מספר הנייד, פרטי הזמנה, פרטי אמצעי תשלום באמצעות טופס הזמנה של שירותים מהמלון ו/או הרשמה למועדון הלקוחות של המלון ו/או בעת יצירת קשר עם המלון.
3.1.2. מידע שנאסף באופן אוטומטי – במהלך השימוש של הלקוח באתר ו/או השירותים במלון ייאסף מידע טכני או מידע אודות השימוש של הלקוח באתר באופן אוטומטי. השותפות אוספת את המידע באמצעות לוגים, cookies וטכנולוגיות דומות. במלון מותקנות מצלמות אבטחה שבאמצעותן עשויים להיאסף צילומים של הלקוח בעת שהייתו במלון.
4. מטרות האיסוף והשימוש במידע שנאסף מהלקוח על ידי השותפות
4.1. ככלל, השותפות אוספת ועושה שימוש במידע על מנת ליצור קשר עם הלקוח ולהעניק לו את השירותים המוצעים על ידי השותפות ו/או מי מטעמה באתר ו/או בחצרי המלון, לרבות, אך לא רק, להשיב לפניות של לקוחות אשר מבקשים כי השותפות תיצור עמם קשר בנושאים שונים לרבות באמצעות האתר, ניהול הזמנות ושהייה במלון (לרבות ביצוע הזמנות חיוב וגבייה ומתן שירותים במהלך השהייה), הצעת שירותים בהתאם למאפייני השימוש של הלקוח באתר ובשירותים, לצרוך שמירה על ביטחון בטיחות וקניין הלקוח, לעדכן את הלקוח בקשר עם פעילות או עסקי השותפות, לשלוח הודעות עדכון (ביחס לשירותים) ו/או לכל מטרה אחרת הנדרשת או המותרת לפי דין או כמפורט במדיניות פרטיות זו.
4.2. בנוסף, ייתכן והשותפות תעשה שימוש במידע (בכפוף לכל דין ובכלל זה, להוראות חוק התקשרות), לרבות באמצעות דיוור ישיר לטובת עדכון בדבר אירועים מיוחדים, שליחת ניוזלטר, עדכונים תקופתיים, הצעות שיווקיות מבצעים או שירותים מטעם השותפות ו/או צדדים שלישיים עמם יש למלון שיתוף פעולה עסקי ("עדכונים שיווקיים").
4.3. במקרים כאמור, השותפות עשויה לשלוח ללקוחות עדכונים שיווקיים, הן בעצמה והן באמצעות הפלטפורמות החיצוניות. שליחת עדכון שיווקי תתבצע בכפוף להסכמה מפורשת של הלקוח, בהתאם לחוק התקשורת כאמור. בכפוף לדין, הלקוח יהיה רשאי להסיר את הסכמתו לקבלת עדכונים שיווקיים בכל עת באמצעות לחיצה על קישור "הסר" בגוף ההודעה או באמצעות פנייה השותפות בפרטי הקשר המפורטים בסעיף 11 להלן.
4.4. בנוסף, השותפות תהא רשאית לעשות שימוש באתר בקבצי Cookiesלצורך התפעול השוטף והתקין של האתר, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר; לאימות פרטים; כדי להתאים את האתר להעדפות האישיות של הלקוח ;וכן לצרכי אבטחת מידע.
4.5. לקוח יכול לנהל ולמחוק קובצי Cookies בכל עת באמצעות הגדרות הדפדפן שברשותו, וכן לבחור לחסום שימוש בטכנולוגיות מעקב. עם זאת, חסימת Cookies מסוימים עלולה לפגוע בתפקוד האתר או בחלק מהשירותים המוצעים בו. שימוש הלקוח באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות המעקב כמפורט במדיניות פרטיות זו, וזאת מבלי לגרוע מזכותו של הלקוח לנהל את ההעדפות שלו כאמור לעיל.
5. איסוף ושימוש במידע באמצעות פלטפורמות חיצוניות (מעבדי נתונים עבור השותפות)
5.1. במסגרת השימוש באתר ו/או בשירותים ייתכן כי כל או חלק מהשירותים המוצעים באתר ו/או במלון, לרבות מערכת הזמנות, מערכות תשלום מקוונות מערכות דיוור ישיר ו/או מערכות -CRM ומערכות נוספות יוענקו ויסופקו באמצעות פלטפורמות מקוונות חיצוניות המופעלות על ידי ספקי שירות צד שלישי ומוטמעות באתר המופעלת על ידי ספק שירות צד שלישי ("פלטפורמות חיצוניות"). מובהר כי הפלטפורמות החיצוניות הינן מערכות שלובות באתר, אשר הלקוח מגיע אליהן באמצעות לחיצה על קישור באתר באופן אוטומטי. לחיצה על קישור הינה על דעתו החופשית של הלקוח ועל אחריותו בלבד, שכן הלקוח יועבר לעמוד אחר באתר ו/או לפלטפורמה חיצונית ויהיה כפוף לתנאיו, לרבות מדיניות הפרטיות. הפלטפורמות החיצוניות כאמור מספקות למלון פתרונות ושירותים שמשלימים את השירותים המוצעים באתר או תומכים בהם.
5.2. לטובת מתן השירותים באתר, כולם או חלקם, הפלטפורמות החיצוניות פועלות כמעבדות מידע והן מבצעות פעולות איסוף עיבוד ושמירה על המידע הנמסר ע"י הלקוחות במסגרת השימוש בשירותים באתר בהתאם להוראותיה של השותפות ובהתאם לכל דין. השותפות לא תישא באחריות למידע שנמסר על ידי הלקוח בכל עמוד ו/או אתר של פלטפורמה חיצונית אליו הופנה.
העברת מידע לצד שלישי
5.3. על מנת שיתאפשר להעניק את השירותים, לרבות באמצעות הפלטפורמות החיצוניות, השותפות רשאית ועשויה לשתף מידע אישי עם קבלנים ו/או נותני שירותים, ובכלל זה הגורמים המתפעלים את הפלטפורמות החיצוניות (למשל, ספקי שירות ענן, ספקי שירותי סליקה, חברות תוכנה, סוכני נסיעות, ספקי שירותי אבטחה, ספקים של שירותי אנליטיקה, דיוור פרסומי ופרסום ייעודי מטורגט וכיו"ב). יצוין כי בעת קבלת חלק מהשירותים באתר באמצעות פלטפורמה חיצונית הלקוח מוסר מידע אודותיו, לרבות מידע אודות אמצעי התשלום שלו אשר מועברים ישירות לפלטפורמה החיצונית לצורך ביצוע השירותים, לרבות ביצוע התשלום בגין השירותים של השותפות באתר. יובהר, כי השותפות איננה צד לכך, ומסירת המידע אודות הלקוח, לרבות אמצעי התשלום של הלקוח לפלטפורמות החיצוניות תעשה בהסכמת הלקוח ובכפוף למדיניות הפרטיות של הפלטפורמות החיצוניות, וכי באחריותו של הלקוח לבדוק את מדיניות הפרטיות של אותן הפלטפורמות בטרם מסירת אודותיו.
5.4. בנוסף, ייתכן והשותפות תעביר גם את המידע לספקי פלטפורמות ניתוח נתונים (כגון Google Analytics), ופלטפורמות פרסום (כגון Pixel) ובטכנולוגיות דומות.
5.5. חלק מספקי הפלטפורמות החיצוניות ו/או אלה המפורטים בסעיף 5.4 פועלים מחוץ לישראל, ולכן ייתכן שהמידע יועבר ויאוחסן בשרתי חו"ל, בכפוף לחוק הגנת הפרטיות ולתקנותיו.
5.6. בפועל, לפי דין, המידע אשר נמסר לפלטפורמות החיצוניות נחשב למידע המועבר הן למלון והן לאותן פלטפורמות ומשכך, מסירת המידע הינה גם בכפוף למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של כל אחת מהפלטפורמות.
5.7. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, השותפות אינה מעבירה מידע אישי לצדדים שלישים לשימושם העצמאי, אלא בכפוף להסכמה מפורשת מראש של המשמש או ככל ונדרש על פי דין.
5.8. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, השותפות עשויה להעביר מידע אודות לקוחותיה, גם במקרים הבאים:
5.8.1. בקבלת הסכמה של הלקוח לביצוע העברה;
5.8.2. במסגרת שיתופי פעולה של השותפות עם שותפיה העסקיים;
5.8.3. בכל מקרה בו המידע מועבר לתאגידים המחזיקים בבעלות השותפות ו/או פועלים תחת השותפות לרבות לצרכי פיקוח, ניהול ותפעול שוטף;
5.8.4. לקבלנים או נותני שירותים לטובת קבלת שירות;
5.8.5. להשיב לבקשות תמיכה או שירות של לקוחים;
5.8.6. לאכוף מדיניות פרטיות זו;
5.8.7. לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בשימוש לרעה או בסוגיות אבטחה ובטחון וכן בבעיות טכניות;
5.8.8. לעמוד בדרישות כל דין;
5.8.9. במקרה בו העבירה ו/או המחתה השותפות לצד שלישי את פעילותה, זכויותיה או חובותיה כלפי הלקוחים, לרבות במסגרת מו"מ עסקי, ובמקרים של העברת מניות במלון או עיקר נכסיה, ככל שהעברת המידע דרושה לצורך ביצוע פעולות כאמור;
5.8.10. אם מדובר במידע סטטיסטי/אגרגטיבי שאינו מזהה את הלקוחים באופן ישיר.
6. אבטחת מידע
6.1. השותפות משקעיה מאמצים ומקדישה משאבים כדי להגן על המידע של הלקוחים ונוקטת לשם כך באמצעי אבטחה מתאימים למידע שברשותה, ברמה נאותה התואמים את הסטנדרטים המקובלים בתחום ולפי כל דין. ובהתאם לרמת הסיכון. זאת על מנת לצמצם את הסיכונים של גישה בלתי מורשית או חדירה למערכות ולפגיעה אפשרית בפרטיות הלקוחים ובקשר עם המידע שלהם. למרות האמור, הרי שלא ניתן להעניק הגנה מוחלטת מפני סיכונים כאמור, ומובהר ללקוח שהשותפות לא תישא באחריות בגין כל נזק ו/או אובדן, ישירים או עקיפים, מכל סוג שהוא, שנגרמו כתוצאה מכך, לרבות בשל פגיעה בפרטיות.
7. תקופת שמירת המידע
7.1. השותפות תשמור את המידע של הלקוחים כל עוד הדבר דרוש למימוש המטרות שלשמן נאסף המידע, כפי שפורט במדיניות פרטיות זו, או למשך התקופה הנדמלון לפי כל דין.
7.2. בתום התקופה האמורה, המידע האישי יימחק או יישמר באופן אנונימי כך שלא יהיה ניתן לזהות באמצעותו את הלקוח, אלא אם קיים צורך אמיתי נוסף בשמירת המידע או חובה חוקית לעשות כן.
8. זכות עיון ושינוי במידע
8.1. בהתאם לחוק הגנת הפרטיות עומדות ללקוח הזכויות הבאות:
8.1.1. זכות עיון – לעיין במידע האישי אודות הלקוח המצוי במאגרי השותפות.
8.1.2. זכות לקבלת מידע – לקבל מידע מהשותפות בדבר האופן שבו נעשה שימוש במידע האישי של לקוח, לרבות מטרות השימוש, זהות הגורמים שקיבלו את המידע ותקופת השמירה.
8.1.3. זכות תיקון –לתקן מידע שגוי, חלקי או לא עדכני אודות הלקוח.
8.1.4. זכות מחיקה – לבקש את מחיקת המידע האישי של הלקוח, ככל שהדבר נדרש על פי דין.
8.1.5. זכות התנגדות – להתנגד לשימוש במידע לצורך שיווק ישיר בכל עת.
8.1.6. זכות להגבלת עיבוד המידע – לבקש כי השותפות תגביל את עיבוד המידע האישי של הלקוח במקרים מסוימים, כגון כאשר מתנהל בירור לגבי נכונות המידע או התנגדות לשימוש בו.
8.1.7. זכות לניידות המידע – לבקש לקבל את המידע האישי שנמסר ע"י הלקוח למלון בפורמט מובנה, נפוץ וקריא וכן לבקש להעבירו לגורם אחר.
8.2. פניות בעניינים אלו ו/או בכל עניין הנוגע למדיניות פרטיות זו יש להפנות למלון באמצעות פרטי ההתקשרות המפורטים להלן והשותפות תשיב על כל פניה בתוך זמן סביר.
9. קטינים
9.1. האתר והשירותים אינם מיועדים לקטינים מתחת לגיל 18 ואנו לא אוספים ביודעין מידע אישי מקטינים מתחת לגיל 18. ככל שהלקוח הורה או אפוטרופוס חוקי של קטין מתחת לגיל 18 הסבור כי ילדו עושה שימוש באתר, נבקש להודיענו על כך באופן מידי. במקרה של פנייה כהורה או אפוטרופוס, ייתכן כי נבקש לקבל מידע אישי על מנת להוכיח את הזהות.
10. צור קשר
10.1. ניתן לפנות למלון בכל הקשור למדיניות פרטיות זו באמצעות פניה בכתובת הדוא"ל: royh@ein-gedi.co.il או בטלפון: 086594555.
11. הדין החל וסמכות שיפוט
11.1. הדין החל על ובקשר למדיניות פרטיות זו והשימוש באתר ו/או בשירותים הינו הדין הישראלי בלבד.
11.2. סמכות השיפוט הבלעדית בקשר עם מדיניות פרטיות זו מוקנת לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו בלבד.
***
עדכון אחרון: [אוקטובר 2025]




