תקנון מועדון תדר

תקנון מועדון  לקוחות – מלון עין גדי

  1. כללי
    • תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של בית המלון "עין גדי" המנוהל ע"י השותפות (כהגדרתה להלן).
    • לקוח המצטרף למועדון מקבל בכך על עצמו את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו, וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כל חבר מועדון יחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.
    • בכפוף להוראות תקנון זה השותפות שומרת לעצמה את הזכות לשנות, בכל עת שתבחר ולפי שיקול דעתה הבלעדי, בין היתר, את מסלול ו/או את תנאי ההצטרפות ו/או את היקף/סוג ההטבות ו/או את תנאי החברות במועדון הלקוחות ו/או את הוראות תקנון זה.
    • הכותרות המופיעות בתקנון זה נועדו לצרכי נוחות והתמצאות בלבד, ולא תהיינה להן שום משמעות לעניין פרשנות הוראותיו. בתקנון זה השימוש בלשון זכר הינו לצורכי נוחיות בלבד. על-כן יש לראות בכל מקום בתקנון שהפניה/ההתייחסות בו היא בלשון זכר כפניה גם בלשון נקבה (לכל דבר ועניין).
  2. הגדרות
    • "השותפות" – עין גדי תיירות שותפות בע"מ  ח.פ 550018428.
    • "המלון" – עין גדי
    • "המועדון" או "מועדון הלקוחות" – מועדון הלקוחות של מלון עין גדי.
    • "חבר" או "חבר מועדון" – חבר במועדון הלקוחות, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
    • "האתר" – co.il
    • "הטבות" – הטבות הניתנות לחברי מועדון המפורטות בתקנון זה וכפי שיעודכנו מעת לעת על ידי השותפות.
  3. הצטרפות וחברות במועדון
    • כל המעוניין (בכפוף לתנאי תקנון זה) להצטרף כחבר במועדון הלקוחות, יוכל לבצע את הליך הרישום באופן הבא: (1) באמצעות טופס הצטרפות מקוון באתר ו/או לינק לטופס ההצטרפות באמצעות פניה לדלפק הקבלה של המלון; (2) באמצעות פניה למוקד ההזמנות של המלון במספר: 08-6594222;
    • חבר במועדון יהיה רק מי שעומד בכל התנאים הבאים (במצטבר): (א) הוא אדם פרטי; (ב) הוא בגיר שמלאו לו 18 שנים; (ג) הוא מילא טופס בקשת להצטרפות למועדון באחת הדרכים האמורות בסעיף 4.1 לעיל; ו-(ד) הוא עומד (ויעמוד בכל תקופת חברותו במועדון) במכלול תנאי החברות במועדון בהתאם. בכל מקרה, לא יורשו להיות חברים במועדון – תאגידים; ו/או בתי עסק; ו/או לקוחות עסקיים ו/או ארגונים ו/או התאגדויות כלשהן. אדם שגילו אינו עולה על 18 שנים והמבקש להיות חבר מועדון, נדרש לקבל את הסכמת את הוריו ו/או את האפוטרופוס החוקי שלו בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורו להיות חבר מועדון ולהוראות תקנון זה. כל פעולה שתבוצע על ידם מהווה הסכמה של הורי/האפוטרופוס של הקטין.
    • תקופת החברות במועדון אינה מוגבלת בזמן והינה תקפה מרגע השלמת הרישום כחבר במועדון הלקוחות ("תקופת החברות").
    • החברות במועדון הינה אישית ואינה ניתנת להעברה, ואינה מיועדת לתאגידית ו/או סוכנים ו/או בתי עסק.
    • השותפות שומרת לעצמה את הזכות להתחיל לגבות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, דמי חבר שנתיים לטובת חברות במועדון הלקוחות. מובהר כי במצב כזה, חבר המועדון יקבל עדכון על השינוי פרק זמן סביר לפני כניסתו לתוקף, כך שהחיוב ייעשה רק לאחר הסכמת הלקוח.
    • על-אף האמור לעיל, השותפות שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר את רישומו והצטרפותו של פרט כלשהו כחבר במועדון ו/או הפסקת חברותו במועדון הלקוחות, מכל סיבה שהיא, לפי ראות עיניה בלבד ומבלי לפרט שתידרש לנמק את סירובה ו/או את החלטתה (בכפוף לכל דין רלוונטי) (וכל-זאת, גם במקרה של פרט העומד לכאורה בכל תנאי החברות הקבועים בתקנון זה).
    • בכפוף לכל דין, השותפות שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון בהודעה שתפורסם לחברים בדרך סבירה ומקובלת שתיקבע על-ידה. הפסקת פעילות המועדון, ביוזמת השותפות, תאפשר לחבר לממש את ההטבות שצבר (ככל וצבר וככל ותהיה לו זכאות כזו) לתקופה של כ-9 חודשים מיום ההודעה, או תקופה ממושכת יותר כפי שיקבע על ידי השותפות, והכל לפי כל דין, ולמעט הטבות שתוקף המימוש שלהן קצוב בזמן קצר יותר, בהתאם להוראות והנחיות השותפות בקשר לכל הטבה (ובכפוף לכל דין).
    • במקרה של הפסקת פעילות השותפות, לשותפות לא תהיה כל מחויבות למימוש ו/או לפדיון ההטבות ו/או כל צבירה אחרת הנזקפים לזכות חבר המועדון החל ממועד הפסקת הפעילות בפועל.
    • חבר המעוניין לבטל מיוזמתו את החברות במועדון יפנה לצורך כך בכתב לשותפות (בהתאם לאמצעי הקשר המפורטים להלן). החבר ייגרע מרשימת חברי המועדון עד תום 30 ימי עסקים לאחר מכן. חבר שלא מימש את ההטבות שצבר עד למועד בקשתו לביטול חברותו במועדון, יאבד את זכאותו למימוש ההטבות ולא יהיה זכאי לכל תשלום ו/או פיצוי מכל מין וסוג מהשותפות ו/או ממי מטעמה.
  4. תקשורת שיווקית ופרסומים
    • הודעות השותפות, לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת השותפות לבצע, בתקנון ו/או בהטבות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון של השותפות, ייעשו על ידי השותפות כפי שהיא תימצא לנכון, לפי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין והוראות תקנון זה.
    • בהצטרפות חבר המועדון למועדון הלקוחות, חבר המועדון נותן את הסכמתו לקבלת חומר פרסומי מהשותפות (בכפוף לכל דין), בין היתר, בהתאם להוראות תיקון מס' 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008. חבר המועדון יקבל חומר שיווקי באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS או באמצעות אפליקציית ה- WhatsApp שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של השותפות..
    • בהצטרפות חבר המועדון למועדון הלקוחות הוא מאשר כי הפרטים מסר לשותפות בעת ההצטרפות הינה נכונים ומלאים וכי הוא יעדכן את השותפות אודות כל שינוי בפרטים אלה. למען הסר ספק, השותפות פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי השותפות באשר לאי קבלת פרסום. בכל מקרה, השותפות לא תהיה אחראית על אי קבלת פרטים ופרסומים ו/או כל עדכון בקשר למועדון הלקוחות בגין תקלה ו/או טעות ו/או אובדן ו/או אי מילוי ו/או עדכון של פרטיו של חבר המועדון.
    • בכפוף להוראות סעיף זה לעיל, חבר מועדון אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוחי הודעות (כדוג' הודעות SMS) יפעל בהתאם להנחיות המופיעות בהודעות הנשלחות אליו ויסיר עצמו מרשימת התפוצה או יפנה בכתב לשותפות בבקשה להסיר עצמו מהרשימה. מובהר כי חבר מועדון אשר יסיר את עצמו מרשימת התפוצה כאמור, לא יקבל הודעות בדבר הטבות חדשות של השותפות, וייתכן שיפספס הטבות אלו ולמען הסר כל ספק, לא תחול כל זכאות באופן רטרואקטיבי.
    • בכפוף להוראות סעיף 5.2 לעיל, לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שירות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, יסיר כתובתו באמצעות לחיצה על המקום המיועד לכך בהודעה שנשלחה אליו.
    • בכל מקרה, השותפות עדיין תוכל לשלוח הודעות שהדין אינו מונע ממנה לשלוח אותן, למרות סירוב הלקוח. בנוסף, הסרה מפרסום מותאם אישית אין משמעה הסרה מפרסום אחר. לכן, יתכן שגם לאחר בקשת הסרה מפרסום מותאם אישית הלקוח ימשיך לקבל פרסומות שאינן מתאימות לו באופן אישי.
  1. פרטים אישיים של חבר המועדון; עדכונים; אבטחת מידע
  • החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס בקשה להצטרפות למועדון הכולל את הפרטים המפורטים להלן ביחס לכל חבר: (א) שם מלא; (ב) תאריך לידה; (ג) מספר תעודת זהות; (ד( מין; (ה( כתובת; (ו) מספר טלפון נייד; (ז) פרטי דואר אלקטרוני (ח) יום מיוחד (כהגדרת מונח זה להלן) (להלן: "טופס הרישום").
  • מובהר כי מילוי הפרטים הבאים ביחס לחבר הינם תנאי חובה להצטרפות למועדון: שם מלא, מספר טלפון נייד וכתובת אימייל.
  • האחריות על מילוי הפרטים על-גבי טופס הרישום, ועדכונם של הפרטים מוטלת על החבר אשר מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים. בכל מקרה, השותפות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לאי קבלת הטבה כלשהי אצל החבר ו/או הודעה ו/או כל זכות אחרת בקשר לחברות במועדון עקב כך שהחבר לא מסר כנדרש את פרטי ההתקשרות ו/או מסרם באופן חלקי בלבד או לא עדכן במועד את פרטיו האישיים הרלוונטיים.
  • המידע שנמסר לשותפות ע"י חבר המועדון במסגרת ההרשמה למועדון הלקוחות עשוי לכלול מידע אישי כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות התשמ"א–1981, ובמקרים מסוימים גם מידע בעל רגישות מיוחדת. המידע כולל, בין היתר, שם, פרטי קשר, תאריך לידה, ונתוני רכישה.
  • הצטרפות למועדון מהווה הסכמה מדעת מצד הלקוח לעיבוד המידע האישי בהתאם למדיניות פרטיות זו ולתקנון, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ"א–1981 [כנוסחו לאחר תיקון 13].
  • מידע יישמר במאגרי המידע של השותפות לתקופה הנדרשת לצורך הגשמת מטרות העיבוד, או עד למועד בו יבקש הלקוח להסיר את פרטיו, בכפוף לחובות שמירת מידע על פי דין.
  • בכפוף לאמור בתקנון זה, השותפות תשתמש במידע שהתקבל ויתקבל מהחבר ישירות, וכן במידע שייאסף ויצטבר במאגר המידע או במידע שיופק על סמך ניתוח נתוני המידע כאמור, לצורך שיווק וקידום מכירות של השותפות, ובכלל זה – למטרות פניה ככל והוא יסכים לכך, (כללית או מותאמת אישית) לחברי המועדון בדיוור ישיר או בכל אמצעי תקשורת אחר (כגון טלפון, דואר, פקס, דואר אלקטרוני, SMS וכד'), למטרות ניהולו ותפעולו של המועדון.
  • השותפות נוקטת באמצעי אבטחה סבירים ומקובלים, בהתאם לדרישות הדין, על מנת לשמור על סודיות המידע האישי ומניעת גישה בלתי מורשית.
  • ייתכן והשותפות תשתמש בפרטים שיימסרו על ידך ו/או הפרטים שיימסרו לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לגורמים אחרים (כגון לצורכי פילוח הרגלי רכישה, פילוח גנרי וכיו"ב), לרבות מסירתו, אולם במקרה זה הנתונים יהיו אנונימיים ולא יתייחסו אישית או יזהו את הלקוח.
  • השותפות תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה ובכפוף לכל דין, לצורך ביצוע משלוח הדיוור ישיר לחברי המועדון, להעביר את פרטיהם של חברי המועדון (לצורך זיהוי חבר המועדון בלבד), לכל גורם המבצע בפועל, עבור השותפות, את הדיוור הישיר לחברי המועדון.
  • במילוי של טופס הרישום באתר נותן החבר את אישורו לכך שהדיוור הישיר ו/או הפרסומים עשויים לכלול גם דברי פרסומת של השותפות והוא נותן כאמור את הסכמתו מדעת לקבלת דברי פרסום אלה במסגרת הדיוור הישיר/הפרסומים כאמור ולפיכך לא תהא לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד השותפות ו/או מי מטעמה בכל הנוגע לכך.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל ובכפוף לכל דין, חבר מועדון יהיה רשאי לפנות בכתב למשרדי השותפות (כמפורט להלן) ולבקש לקבל לידיו את פירוט המידע המוחזק לגביו במאגר המידע, וכן לדרוש, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע ו/או לא יימסר לגורם כלשהו, והכל לפרק זמן מוגבל או קבוע.
  • בנוסף, רשאי החבר לדרוש כאמור מהשותפות להסיר את עצמו מרשימות הדיוור הישיר בערוץ הרלוונטי של המועדון.
  1. הטבות

כללי

  • עם הצטרפות החבר למועדון הלקוחות, יהיה זכאי הלקוח לקבל הטבות שונות מהשותפות, בין היתר, כמפורט להלן (ומבלי לגרוע מהאפשרות של השותפות לשנות את ההטבות הנ"ל לפי שיקול דעתה ובכפוף לכל דין). יובהר כי הזכאות של הלקוח לקבלת הטבות המועדון (המשתנות והקבועות המפורטות להלן) תהיינה תקופת אך ורק להזמנות עתידיות של הלקוח, שיבוצעו לאחר הצטרפותו למועדון הלקוחות. למען הסר ספק, ההטבות של חברי המועדון לא יהיו ניתנות למימוש להזמנות קיימות של הלקוח במועד הצטרפותו כחבר למועדון הלקוחות.
  • ייתכן וחברי המועדון יהיו זכאים לקבל הטבות שונות נוספות מאלו המפורטות בתקנון להלן, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של השותפות וכפי שתיקבע השותפות מעת לעת.
  • השותפות שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות מעת לעת את ההטבות הניתנות לחברים במסגרת מועדון הלקוחות, או לבטלן (במלואן או בחלקן) והכל בהתאם לכל דין, בכפוף להודעה לחברי המועדון ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה כלפי השותפות ו/או מי מטעמה.
  • מרגע שבו יבוטל חבר המועדון, מכל סיבה שהיא, הן ע"י חבר המועדון והן על ידי השותפות, חבר המועדון לא יהיה זכאי לקבל הטבות ו/או לממשן, וזאת עד לחידוש החברות במועדון בהתאם לתנאים שיחולו באותו מועד.
  • ההטבות המפורטות בסעיף זה להלן (לרבות סעיפיו הקטנים) הינן אישיות לכל חבר וחבר. ההטבות אינן ניתנות למכירה או להעברה לאדם אחר או לחבר אחר. בכל מקרה, אין ההטבות המופרטות בתקנון זה ו/או כל הטבה אחרת ו/או נוספת שתינתן על ידי השותפות ניתנת לפדיון כנגד כסף ו/או כל טובת הנאה אחרת, הן בתקופת החברות במועדון והן בסיומה.
  • עסקת רכישת לינה במלון במסגרת הטבות ו/או מבצעים הניתנים לחברי המועדון תיעשה אך ורק באמצעות תשלום במזומן או כרטיס אשראי, ולא יתקבל כל אמצעי תשלום אחר, לרבות קופונים, שוברים, פיצויים, נקודות זכות, תווי שי, כרטיסי הנחה וכיוצ"ב.

הטבת חבר מועדון

  • הנחה קבועה של 10% ממחיר המחירון הקבוע של חדר ללילה במלון וזאת כנגד הזדהות כחבר מועדון, לרבות לילה וארוחת בוקר ו/או חצי פנסיון. ההנחה תחול על הזמנת חדר אחד בלבד בהזמנה. הלקוח יכול לממש את ההטבה באמצעות הזמנה במוקד ההזמנות הטלפוני של המלון ו/או באמצעות הזמנה באתר לאחר הזדהות עם שם משתמש וסיסמא להתחברות לאזור האישי של חבר המועדון.
  • למען הסר ספק, ההנחה היא על מחיר של חדר אחד ללילה במלון בלבד כפי שמופיע במחירון השותפות המשתנה מעת לעת, ההנחה אינה תקפה לתקני הספא ו/או כל שירות אחר שניתן להזמין מהמלון. יובהר, כי ככל והשותפות תפרסם מבצעים לא יהיה כפל הנחות ו/או מבצעים והטבת חבר המועדון תהיה ממחיר המחירון הרגיל ולא על מחירי המבצע ככל שיפורסם.

הטבת יום מיוחד (כהגדרת מונח זה להלן)

  • "יום מיוחד" – יום הולדת של הלקוח או יום נישואין או כל יום אחר מיוחד עבור הלקוח שיבקש שמועדו ייחשב כיום מיוחד. יובהר, כי מועד היום המיוחד של הלקוח הינו אחד בלבד בכל שנה קלנדרית וניתן לבחירת הלקוח.
  • הנחה של 5% ממחיר המחירון הקבוע של חדר אחד ללילה במלון וזאת כנגד הזדהות כחבר מועדון. הטבת יום מיוחד תהיה תקפה בחודש הקלנדרי של היום המיוחד בלבד. יובהר כי לא תינתן כפל הטבת יום מיוחד ו/או אפשרות צבירה של הטבת יום מיוחד. ההנחה תקפה על הזמנת חדר אחד בלבד בהזמנה.
  • הנחת היום מיוחד הינה בנוסף להנחת חבר המועדון וניתן לממש אותן ככפל הנחות, כלומר ביום המיוחד של חבר המועדון הוא יהיה זכאי ל- 15% הנחה.
  • יובהר כי ההטבה כאמור הינה ממחיר המחירון שמפורסם על ידי השותפות מעת לעת עבוד הזמנת לינה במלון. יובהר, כי ככל והשותפות תפרסם מבצעים לא יהיה כפל הנחות ו/או מבצעים וההטבה כאמור תינתן ממחיר המחירון הרגיל ולא על מחירי המבצע ככל שיפורסם.

הטבות כלליות/קבועות

  • הטבות כלליות – בנוסף להטבות המנויות לעיל, חברי המועדון עשויים להיות זכאים ליהנות ממבצעים ייחודיים ומהטבות בלעדיות לחברי המועדון, שהשותפות תחליט עליהם על פי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר, כי אין באמור כדי להוות התחייבות מצד השותפות לספק את ההטבות המנויות לעיל, הטבות נוספות או מבצעים כלשהם, וכל החלטה בעניין, לרבות ביחס לטיב ההטבות /מבצעים, או לכמויותיהם נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של השותפות.
  • השותפות רשאית להגביל את ההטבות ו/או את המבצעים ו/או להתנות את השימוש בהם על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • למעט אם צוין אחרת במסגרת פרסום ספציפי של הטבה כלשהי, חבר המועדון לא יהיה זכאי במסגרת מימוש הטבה לכפל מבצעים והנחות; ההטבה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה; לא ניתן לממש את ההטבה באמצעות שימוש בקופונים, כרטיסים נטענים ו/או כרטיסי מועדון צרכנות. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות ו/או לעדכן (בכפוף לכל דין) את המבצעים ו/או ההטבות לחברי המועדון.
  1. מידע ופרטים

לקבלת מידע ולבירור פרטים, לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשרות הלקוחות של השותפות באמצעות הדואר האלקטרוני שכתובתו: Agents@ein-gegi.co.il.

  1. הגבלת אחריות

בכפוף לכל דין, השותפות, מנהליה, נושאי המשרה בה, עובדיה, שלוחיה, ספקיה או בעלי מניותיה בשום אופן לא יהיו אחראים כלפי חבר המועדון או כלפי כל צד שלישי לכל אובדן, נזק או פיצוי שהוא, לרבות, ללא הגבלה, נזק או פיצוי כללי, אגבי, תוצאתי, נלווה, משני, עקיף, עונשי או מיוחד (כולל אך לא רק נזק בגין אובדן של בסיס נתונים, פגיעה בפרטיות או הפרעות בשירות) הנובע מכל הנוגע לתקנון זה, מרכישת טובין, מרכישת שירותים, מביצוע עסקה, כתוצאה משינוי המידע שנמסר על-ידי חבר המועדון, זאת גם אם השותפות קיבלה הודעה על האפשרות לאותם הפסדים.

  1. שונות
  • בכל מקרה של אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  • ידוע לחבר המועדון כי הנהלת השותפות שומרת לעצמה את הזכות לתת הטבות נוספות לחלק מחברי המועדון ו/או ללקוחות אחרים שאינם חברי המועדון, על פי שיקולי הנהלת השותפות מעת לעת.
  • עם ההצטרפות למועדון מקבל החבר על עצמו את תקנון המועדון המפורט לעיל והמחייב בין הצדדים. העתק מהתקנון יהיה ניתן לקבל, ללא תשלום, במשרדי השותפות.
  • השותפות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, ובלבד שלא תיפגענה זכויות שנצברו בידי החברים עד לשינוי התקנון. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי השותפות ויפורסם באתר השותפות ו/או בשותפות ו/או בכל אמצעי אחר שתמצא השותפות לנכון.
  • במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהן בכל אמצעי המדיה, תגברנה ההוראות המופיעות באתר השותפות.
  • תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעיר ת"א.