אטרקציות

מה קורה בטבע

3 מקומות רומנטיים בעין גדי 

רומנטיקה עין גדי סטייל – הרבה טבע, מלא שקט, תפאורה מושלמת להכניס אליה את האהבה שלכם ושלכן.

כבר אלפי שנים שעין גדי מהווה השראה ותפאורה לסצינות רומנטיות גדולות מהחיים. כאן מאמינים שכתב שלמה את שירי האהבה היפים של "שיר השירים", כאן העניק אנטוניוס לקלאופטרה את מטעי האפרסמון היקרים כאות לאהבתו וכאן גם נרקמו אלפי סיפורי אהבה קטנים ואישיים – תוך כדי טיול שנתי בשבילי נחל דוד, לאור זריחה מול ים המלח, או במסע אל פסגת הר צרויה. אספנו בשבילכם את המקומות הכי רומנטיים באזור, כדי שתוכלו לבוא ולהוסיף את הסיפור שלכם.

מערת דודים

המערה הקסומה הזו חבויה במעלה נחל דוד, סמוך למעין עין גדי. כדי להגיע אליה צריך להתאמץ קצת – לטפס אל מעלה הנחל ולאחר מכן לרדת למערה בעזרת יתדות ברזל שנקבעו בסלע, מה שכמובן הופך את החוויה למהנה הרבה יותר. כשתגיעו תתגלה בפניכם בועה של בריכה רדודה שמזמינה רביצה בהם, מפל שופע, קירות המערה עטופים בצמחיה באלף גווני ירוק ומולכם, בניגוד עז, נופי המדבר וים המלח.

הפינה של תומר וגיורא

דמיינו את זה – אתם יושבים על ספסל בראש גבעה ומולכם נפרש נוף שאי אפשר להפסיק להתלהב ממנו, מצד אחד מצוקים אדירים ודרמטיים, מהצד השני ים המלח מנצנץ בכחול ובין שניהם, מחבר בין המדבר לים, נחל ערוגות. עכשיו תוסיפו לכל היופי הזה צלילים. במקום הוצב פעמון רוח ענקי ובעזרת מקל עץ פשוט תוכלו לשלוח את הצלילים שלכם אל חלל נווה המדבר. ההגעה למקום פשוטה, הליכה קלילה בתוך שבילי הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי, שמהווים חוויה רומנטית בזכות עצמה.

ספא סינרגיה

מה יותר רומנטי מבילוי של יום שלם של פינוק והנאה מול נוף קדומים? מתחילים עם טיפול זוגי שכולל טבילה משותפת בג'קוזי חמים, לאור נרות ומוזיקה חלומית, ממשיכים עם טיפול זוגי כאשר שניכם יחד, מיטה ליד מיטה, מתמסרים לאחד ממהטיפולים המעולים שהמקום מציע, ולאחר מכן, כשאתם רגועים ומשוחררים מכל מתח, מבלים יום שלם בשיטוט בין הסאונה היבשה לחמאם התורכי, בין בריכת מי ים המלח החמה לבריכת המים המתוקים ומסיימים במנוחה מול הנוף המרהיב של ים המלח ושמורת הטבע עין גדי. רוצים להפוך את זה לעוד יותר מושלם? לכו להתפנק עם חליטת תה צמחים ועוגיות שמוגשות במקום חינם או הזמינו כוס יין.